• وبلاگ : گنجينه قصار
  • يادداشت : چند تا
  • نظرات : 2 خصوصي ، 6 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سرباز گمنام 

    سيد جان شهادت بر تو مبارک باد......
    زبان ناتوان و واژه هاعاجز تر از آنيست که وصفت را کند.
    من مثال آن مرده پرستاني هستم که تا پيش از شهادتت درکت نکردم و اکنون بغض گلويم را فشار مي دهد و سينه مالامال از اندوهه جداييست.
    مي نويسم تا در کلبه حقير دلتنگي هايم بخوانند که باز گلچين روزگار چه زيبا لاله هاي زخم خورده اي مثل تورا به رسم تقدير به سوي مولايش حسين(ع) پرواز داد.سرفه هاي خونين و زخم هاي ريه ات گواه سختهايي بود که براي ارزشهايت کشيدي.روحت پرواز کرد و خونت در رگهاي جامعه تزريق شد تا جامعه را نويد آن دهد که طولي نخواهد کشيد که مجاهدت هاي مثال زدنيت مثمر ثمر واقع خواهد شد. از دست رفتنت هر چند غمي عظيم بر دلهاي منکسردوستدارانت تحميل کرد اما در ته اين دل هاي شکسته نور اميديست که مارا به رويش شير مرداني چون تو در اين خطه اميدوار مي کند روح تو شاهد اين مدعا خواهد بود که مملکت ولي نعمتمان امام زمان(عج) به خاطر جان فشاني هاي امثال تو روزي عاري از هرگونه پليدي خواهد شد روزي که ديگر هيچيک از آن منافق صفتان که تو را متحجر مي خواندند وجود نخواهند داشت عروج مثال زدنيت کوبنده ترين مشت بر دهان چرکين آنان است. درکت نکردم اما در کوچکترين نوع آن يادمست که چه زحمت هاي در دنياي کثيف مجازي کشيدي تا با اينها مبارزه کني.تهمت ها.دشنامهاو سختي ها را همه به جان خريدي تا اين اسلام ستيزان به ارزشهاي انقلابيت دهن کجي نکنند لجن پراکني آنان سبب نشد تا ذره اي ازارزشهايت فاصله بگيري و بحق که شهادت بهترين پاداش براي اين مجاهدت ها بود. دوست ندارم سخن به درازا رود آري من درمانده تر از آنم که وصفت را کنم فقط مي توانم بگويم سيد شهد شهادت بر تو گوارا باد سلام مرا به مولايم حسين برسان.

    سيد مقداد حسيني با اسم كاربري لاورگاد صبحگاه يكشنبه به شهادت رسيد براي اطلاع و صحت حرفم مي تونيد به وبلاگش كه در حال حاضر دوستانش اداره مي كنند سر بزنيد http://lovergod14loversand.parsiblog.com.